Политика за връщане
Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +359888333366
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 28 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
+359888333366
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него.
Получател: ЕУРОТЕЛ ЕООД
Пратката се изпраща с куриерска фирма СПИДИ - до офис на куриерската фирма в гр. София, кв.Студентски град , по договор на ЕУРОТЕЛ ЕООД за наша сметка. При това положение ще ви бъде възстановена сумата на продукта, който сте закупили ако отговаря на условията за добър търговски вид и липса на механични или други увреждания или липсващи части от опаковката или продукта.
Адрес: гр.София, кв.Студентски град, ул.Проф. Кирил Попов 18, офис 3, Тел.: +359888333366
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай ЕУРОТЕЛ ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от ЕУРОТЕЛ ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й.
В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Процедура за осигуряване на гаранцията
Приемане на рекламации
Дефектните продукти, изпратени към ЕУРОТЕЛ ЕООД трябва да бъдат придружени задължително с гаранционна карта( Фактура ) .
Диагностика и поправка
ЕУРОТЕЛ ЕООД поема отговорност да уведоми бенефициента за диагностиката, поправката, която ще бъде извършена, както и приблизителния срок за въвеждането в експлоатация на продукта до максимум 30 календарни дни от приемането на продукта.
Видовете поправителни дейности могат да бъдат: ремонт на продукта, частичното или пълно заменяне, а дори и възвръщането на стойността на продукта при липса на други решения.
Връщане на продукт
След поправка на продукта, той се изпраща на клиента бидейки уведомен, чрез и-мейл и телефонно обаждане .
Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, НЕ се добавя към съответния период на гаранция.
Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите.
Продуктите са нови, в оригинална опаковка, и се дистрибутират от оторизирани от производителя доставчици.